Dostępność i wysyłka

 

Dostępność asortymentu jest oznaczona na stronie produktu w następujący sposób: na wyczerpaniu, średnia ilość, duża ilość, zapytaj o dostępność.

               

  • W przypadku oznaczenia "zapytaj o dostępność" przed dokonaniem zakupu należy potwierdzić telefonicznie lub mailowo dostępność danego artykułu.

 

  • Towary, które mamy aktualnie na magazynie,  wysyłamy w dniu zaksięgowaniu płatności, jeżeli wpłata wpłynie do godz. 13:00 w przeciwnym wypadku w dniu następnym. 

 

  • Towary, których aktualnie nie ma na stanie wysyłamy zwykle w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia.

 

  • Przy wyborze produktu którego aktualnie nie ma na stanie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia terminu dostępności.  
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl